FANDOM

Ogień i Lód (Oryg. Fire and Ice) - Drugi tom z oryginalnej serii, Początek Przepowiedni. Wydany w Polsce został 1 marca 2016 r.

Dedykacja

Dedykuję mojemu synowi, Joshui, którego uśmiech uszczęśliwiał mnie podczas pisania. Orac Vicky, mojej redaktorce bez której Ogniste Serce nigdy nie zostałby wojownikiem.

Wprowadzenie

TYLKO OGIEŃ OCALI NASZ KLAN

Głęboko w mrokach lasu cztery klany wojowniczych kotów żyją w niełatwej harmonii. Tymczasem na horyzoncie pojawiają się nowe niebezpieczeństwa...

Ogniste Serce jest już pełnoprawnym wojownikiem Klanu Pioruna, jednak to nie koniec jego przygód. Nadchodzi zima, koty z Klanu Rzeki spoglądają groźnie na obfitujące w pożywienie ziemie innych klanów, a słaby Klan Wiatru ze wszelkich sił stara się uniknąć zagłady. Rosnące napięcie między klanami przekształca się w otwarty konflikt. Ogniste Serce obawia się zdrady wśród swoich...

Oceny czytelników

"Wojownicy to jedna z tych baśniowych serii, które zdecydowanie warto przeczytać".

- Secretum

"Ogień i Lód to niesamowita opowieść o walce, honorze, przyjaźni i niełatwym wkraczaniu w dorosłość. Książka zabiera nas w podróż po fantastycznym, nieprzewidywalnym, barwnym i całkowicie genialnym świecie nietuzinkowych kotów, stworzonym przez Erin Hunter. Kontynuacja przygód Ognistego Serca i jego kompanów z Klanu Pioruna to idealna lektura dla każdego bez względu na wiek" .

- Milena Wiktoria Jaworska

"Ogniste Serca powraca! Ten łebski i dumny kocur zabierze Was w fantastyczną podróż. Ogień i Lód to wciągająca i pouczająca kontynuacja przygód kociego klanu".

- Regał Nowości

"Niesamowita kontynuacja powieści, która bez wątpienia na długo pozostanie w waszej pamięci. Zaczynając lekturę, możecie być pewni, że weźmiecie udział w spektakularnych kocich bitwach, spotkacie wyjątkowo odważnych bohaterów, a także przeżyjecie masę emocji, na które nie pozwala nam rutynowa codzienność! Saga Wojownicy to idealna propozycja dla czytelników w każdym wieku"

- Dominika Trawczyńska

Streszczenie

Zobacz również

Spis klanów